Lördagsresumé.

Efter en låååååång natt med goda vänner så kom jag i säng vid 3-tiden.
Började med schlagerkväll i Jonsered, sju gamla kollegor som tjötade
och käkade pizza och kollade på Melodifestivalen.
Har varit på gayklubb för första gången i mitt liv, kanske inte sista.
Kan ju i alla fall berätta att det finns en massa gamla schlagerlåtar som nästan fallit i glömska.
Sen fanns det faktiskt andra som kunde sjunga med i fler låtar än vad jag kunde,
och det är så att en massa gaymänniskor dansar precis som i Madonnas gamla VOUGE-video.

OM jag hade förutfattade meningar innan jag hamnade på Gretas så kan jag berätta
att de numera är tryggt förankrade som sanningar, så det så!

(Och alla som läser detta och är en generation äldre än mig kan sluta förfasa sig nu!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback