Ojdå

Måndagen bara sprang förbi i ett rasande tempo, vet inte vad som hände.
 
Tisdagen började med migrän, stoppade i mig piller och åkte till jobbet.
Frukost med en skrikande nyinskolad 1-åring som egentligen får mitt hjärta att smälta.
Han ville absolut ingen ting och vi var flera som försökte trösta.
Till slut tystnade han, tog ut nappen och stoppade en macka i munnen och gav mig
ett stort tandlöst leende, japp jag smälte igen, GULLUNGE!
Sen slog det till, illamåendet, följdsymptom till migränen. 
Går liksom inte att jobba i barngrupp då så jag cyklade hem.
Vilade och tog ett bad och försökta koppla av och tänka på annat.
 
 
Huvudvärken var ju borta sen länge men illamåendet är hemskt.
Och det försvann det med, skönt.
Tog en promenad till affären och frisk luft gör susen.
Fixade grymmemiddagen till min familj, stekt firre med goaste kalla såsen.
Sen en MTB-tur i skogen och mina fötter var torra!
Återställde kaloriförlusten med glass och microugnsbakade äpplen, GOTT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback