Att sluta tidigt

 
 
Åtminstone en dag i veckan slutar jag vid två, skönt med tidigt eftermiddag.
Idag tog jag cykeln ned till Partille Centrum för att lämna blod för första gången.
Jag blev ordentligt informerad om allt som skulle ske så det kändes som jag var i goda händer,
fick en snygg tröja som tack:
 
 
Åkte vidare för att handla blommor och blev mycket glad över min plantering:
 
 
Krukorna är tillverkade av min farfar för länge sen och de passar bra utanför min balkong,
jag hoppas bara att de inte får fötter...
Såg även till att plantera om lite inomhusblommor, det är några år sen sist.
De kanske får nytt liv och börjar blomma, återkommer i ärendet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback