Mitt nya liv.

Efter att ha vrit stilla i några veckor med lite för mycket choklad till tröst så blev det ju lite konstigt att ställa sig på vågen...
... ja just det, ingen rolig historia!
Jag har börjat köra hårdträning med mina stavar. Gått en halvtimme före frukost flera morgnar. Nu i söndags så sparkade gubben ut mig ur ängen före 8 och jag hann mycket längre på 30 minuter än vad jag gjorde för en vecka sedan, bra va? Eftersom vi bor bredvid spåret 2 stycken 2,5 km slingor så är det ju lätt att mäta. Förra veckan hann jag gå till spåret och sen 2,5 km och sen hem på 30 minuter. Men i söndags så han jag en sväng in på nästa slinga och gick en skogsstig hemåt. så det var nog minst en halv km till. Funderar nu på att köpa mig vikter som man fäster på hand- och fotled bara för att få lite extra träning. Återkommer om mera info om några veckor, nu ska jag ut i spåret!

Kommentarer
Anonym säger:

Ja vågen var definitvit inte rolig idag...4 dagar i London...+ 2 kilo....tror jag dör...det kommer att ta två veckor innan skiten e väck jue...suck!!

2006-08-08 | 02:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback