Pyssliga Propp

Var i blomsteraffären häromdagen för att köpa blommor till min 40 år fyllande kollega Monkan. Såg då massor av julblommor i konstfulla arrangemang. Tänkte att jag är väl inte sämre jag, står ju massa blommor på bänken hemma som bara vänta på att smyckas. Sagt och gjort, tog på mig gummistövlarna och gick ut föt att hitta mossa och blåbärsris. Även en tuktad Idegran fick följa med hem. Plockade fram stora glsskålen och satte mig på altanen och voilá, här är resultatet:
46400-115
Några kvistar från äppleträdet fick vara med också, blev faktiskt väldigt nöjd.

Kommentarer
Syster Yster säger:

Fiiiint!

*pöss*

2006-12-08 | 14:42:08
camilla säger:

jädrans vad du är kreativ..verkligen tjuuusigt...

2006-12-08 | 18:15:29
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se
maria k säger:

Herre jösses, och du som säger att du inte e pysslig. Ljuslyktor på jobbet o blomsterarr. hemma- inte illa!!!!!!!!!!!! MK

2006-12-11 | 19:39:31
cleo säger:

Jättefint! Visst känns det bra när man lyckat göra något sådant själv? Jag känner mig som ett snile varenda gång? ;.) Typ.

2006-12-14 | 14:38:54
Bloggadress: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback