En bra dag

Började min halvlediga dag med att ombesiktiga bilen, den gick igenom.
Åkte till K-Rauta och köpte tavellist. Torsdagförmiddag är man ganska ensam där. Gick omkrng och tittade på olika renoveringssaker, typ nytt badrum, golv, tapeter odyl.
Åkte till Torget för att shoppa lite eller bara strosa omkring. I andra butiken träffade jag min gamla vän S. Hade funderat igår på att ringa henne för en fika men kom på det sent.
-Jaha, vart ska vi fika då?
-På David Bagare såklart eftersom deras semlor var bäst i test i GP.
Satt sen länge och diskuterade livet, studier, Stockholm, Frölunda och gamla vänner.

Var i skolan och lärde mig nya sakerav en virrig lärare.

Tog fram stavarn och gick tillFriskisåsvettis. Det var så mycket snö så det var läge att ropa: "Ur spår".
Ett bra pass med massa rumpövningar så nu har jag träningsvärk i skinkorna.
Somnade gott. 


Kommentarer
Camilla säger:

Stora rumpor är bara till fördel...när man drattar på dem... ha en trevlig fredag..från skåneland

2006-02-10 | 09:32:10
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback