Ny hall!

Igår var jag inne på en av min favoritsidor www.inreda.com och hittade en helt underbar klädhängar för hallen, denna är från företaget Fafner, svenska designer med helt underbara saker.
Galge
Och tänkte att det var väl en smart lösning... och snygg...
Sen åkte jag till värlsmetropolen Mölnlycke och var inne i en inredningsaffär och där på väggen hängde den! Gissa om jag blev glad. Inte nog med det de hade en matchande väggstol också.
stol
Haha, jag ska åka tillbaka med mannen idag och visa och sen åker vi hem och river hallen!

Kommentarer
cleopethra säger:

Ja, den är snygg, väggstolen. Vi har en liknande, men den har inte kommit upp än. Håller på och renoverar hallen. Galgarna är också jättesnygga. Synd att det ska komma kläder på dem... :-)

2006-09-13 | 17:13:44
Bloggadress: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback