Vilodag

Eftersom det bara blev 25 grader varmt idag så har vi inte varit och badat. Ja förutom i morse då när A var på simskolan och tog "Gula Baddaren". När jag var liten så fanns det bara den blå. Nu finns det sköldpaddan och pingvinen också. Det var väl för mycket med fisken att simma 25 m så de behövde något däremellan.

Jag och L åkte till det stora köpcentret Allum och shoppade. Lilleman hade önskat sig en märkessköld till sina baddare. Det köptes. Sen fick L en tunika/klänning och ett par jeans. Jag köpte mig en snygg trikåklänning på Åhléns. Den hade smock upptill så den kan även användas som kjol.  Bra va?
Hittade billiga Flip-flop till stora M så jag var tvungen att ringa och fråga henne vilken färg: Blåvitt så klart!
Hon är på en kristen musikfestival utanför Halmstad tillsammans med 3 kompisar.( http://www.gullbrannafestivalen.com/ )
- Mamma, fatta vilken kass musiksmak de i min husvagn har. De vill lyssna på radiopop med Agnes och sånt där. Jag fick sätta på mig Mp3:n på högsta volym för att slippa höra på deras musik.


Sen åkte jag hem och gjorde rabarbersaft som är det godaste  vi vet i denna familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback