Lista

Denna lista har jag snott av Anna K: www.massablaj.blogspot.com  och hon hade snott den av någon annan!
Tio första:
Första bästa kompis: Mia tror jag, när jag var 2 och flyttade till Västerås! Nu är hon nåt chefigt på Stadt i Västerås
Första bil: En VW som jag köpte för 2500 1989!

Första kärlek: Torgny, på lekis 1974, han var modig och sågade sig i Manchesterbyxorna i snickarvrån.
Första husdjur: Undulater som hette Viktor och Lotta, grön och blå.
Första semester: Ojdå minns när vi åkte till Åland nån gång tidigt 70-yal och fick äta mat i små aluminiumformar på båten!
Första jobb: Bortsett från toastädning på pappas verkstad så hade jag kassajobb på Vivo 1986 kanske.
Första köpta skiva: JAg har nog aldrig köpt nån... fått och spelat av. Annars var jag med i Televinkens trafikklubb och där fick man skivor.
Första riktiga kärlek: Hmmm... var vär Christer Larsson i sjuan, rödhårig med fräknar och charmig, men vad han krossade mitt hjärta!
Första piercing: Väntar ännu...
Första konsert: På riktigt förrutom Trazan och Banarne och Miriam Makeba så måste det ha varit Herreys 1984 i Folkets Park I Västerås

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Ölen 2,8% till middagen nyss
Sista bilfärd: Hem från affären
Sista filmen du såg: Stepford wives, nyss
Sista ringda samtal: Till Matilda och undrade när hon ska komma hem.
Sista bubbelbadet: I påskas i Hassela
Sista spelade cd: Summerfeelings på jobbet idag.
Sista kyss: Igår med mannen, vem annars?
Sista gången du grät: Idag när mellandottern berättade att en klasskamrats storebror dog i cancer i onsdags.
Sista måltiden: Det var kvällens tacos

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?Japp, vi gifte oss för 16 år sen

Blivit arresterad? Nej

Blivit kär vid första ögonkastet? Nej

Varit på tv? Ja, sjungit i olika program,och varit publik.
Fått ditt hjärta krossat? Mmm

Sagt att du älskar någon utan att du mena det? Nej

Haft ett one night stand? Nix

Busringt till nån? JA massor i min barndom till söta pojkar

Sju saker du har på dig:
HAlsband, klocka, förlovningsring, vigselring, skojring, tröja, byxor

Sex saker du gjort idag:
1. Lärt en treåring klättra i träd
2. Satt upp en tofs i håret
3. Pillat i näsan
4. Frusit eftersom jag trodde att sommaren skulle vara här.
5. Varit på skolans medeltidsmarknad
6. Fått löneförhöjning

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Datorn
2. Böcker
3. Sängen
4. TV
5. Tvättmaskinen

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Thomas
2. Anna
3. Anna
4. Hmm... jag har kamrater som får höra olika saker...

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Både och

Två saker att göra innan du dör: Gifta mig en gång till (med T alltså) i Las Vegas och ha en Elvis som sjunger. Köpa en Cab.

En sak du ångrar: Alla dumma saker jag sagt utan att tänka efter, före

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback