Mördarträning och snö.

Sitter i soffan och dricker Smoothie. Har varit på ett mördarsvettispass. Det var vikarie och hon hade ett görtufft pass. Kommer nog ha ont i konstiga kroppsdelar imorgon. Sen när jag gick hem så snöade det. Men hallå det är mitten av mars. Har varit hemma med lilleman idag. Nu är det hosta för hela slanten. Skulle baka en trta till min käre vän S. Men marängtårtan blev platt, jaha vad gör man då då? Letar i frysen och hittar vinbär... jaja paj kan man alltid göra. Ringer för säkerhets skull M för att kolla att det är OK. Javisst med vaniljsås till. Mums blir det imorgon. Glömde visst lite socker... får hälla på när jag värmer den.

Kommentarer
Karin säger:

Mums....det låter supergott......och den platta marängen kan du ju ha till marängsviss.....gud så gott, det ska jag nog ha i helgen.

Kramen

2006-03-16 | 08:39:06
Bloggadress: http://koepe
camilla säger:

Jädrar va mumsigt det låter..snäll vän du är...
Ja denna snön ger inte med sig..riktig vargavinter..brrr

2006-03-16 | 17:26:09
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback