skicross

46400-17


Tillbaka från en skidhelg i Branäs. Jag har tävlat i Skicross, det gör man bara om man är helt dum i huvudet och inte vet vad det handlar om...
Mina käcka kamrater övertalade mig att deltaga. Sen blev jag anmäld i klassen Damer 15år och uppåt. Jag frågade snällt om de inte hade någon "oldgirls" klass. Det brukar ju heta så för oss 35+!!! Mina kära kamrater lovade att om jag åkte så skulle de ragga hejarklack.
Det gjorde de...
...på krogen kvällen innan. Lagom pigga människor i backen.
Sen körde man 3 i varje heat och de 2 första gick vidare. Förlorade min andraplats när jag fick en isklump på glasögonen, men jag fick en chipspåse som tack för besväret i alla fall.

Kommentarer
camilla säger:

Kan se dig gnafsa chips o drink i baren på kvällen...

2006-03-05 | 21:33:00
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se
Propp säger:

Nähä, för jag åt/drack Slush Puppie, 18-åringarna trodde det var "värsta drinken". Lattlurade.

2006-03-06 | 15:02:05
Karin säger:

Är det du på bilden......det ser livsfarligt ut (säger en kompis från Skåne som aldrig fattat skidor). Men.....fan....det låter skitkul.....

2006-03-09 | 15:24:23
Bloggadress: http://koepe
Anonym säger:

JA visst är det jag... eller nej förresten... men den banan åkte jag och i samma ställning, men de på bilden är nog liiiiiiiiiite bättre, eller mycket tom.

2006-03-12 | 15:17:53
Tommy Eliasson säger:

var också där och tävlade det var kul att se lite mognare "riders" i backen=) vi behöver mer sånt i cirkusen

ha de gott kul att du var me!

2006-04-27 | 09:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback