Bröllop

Har varit och sjungit på ett hemligt bröllop idag! Blev uppringd förra veckan av vigselförrättaren som frågade om jag ville sjunga. Bröllopet var hemligt och det var bara brudparet, två vittnen, pastorn, diktläsaren och jag. De som gifte sig fick jag veta namnet på när jag kom dit. Det var en vacker vigsel coh jag var glad att min röst höll.
Under min Spanien trip har halsen varit förstörd av all cigarettrök överallt. Alltså jag röker ju inte och jag hade glömt bort hur det var att vistas i rökiga miljöer. Det började på flygplatsen i Amsterdam och sen blev det värre av en inrökad hotell-heltäckningsmatta.Men med äpplen och hälsokosthokuspokus så repade den sig men jag var tvungen att sänka sångerna rejält för att klara av dem!

Kommentarer
Camilla säger:

va roligt att få göra en sådan grej..undrar varför det var hemligt..fattigdom...osämja...hrrrm..fick du reda på det..var det kändisar???

2006-05-25 | 11:52:50
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se
Propp säger:

Jag fick aldrig nån kläm på det, de ville ha det så. Jag tror att det var så att han hade JÄTTESTOR släkt och hennes var pytteliten. Och sen vet jag inte om det var första eller andra äktenskapet. Men de videofilmade allt så de kunde visa för släkten.

2006-05-25 | 13:22:29
Bloggadress: http://propps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback