Allt man hinner på en VAB-dag!

Först kokade jag nyttig havregrynsgröt till frukost, under tiden vi åt så förhörde jag mellan L på geografi provet. Kastade in en maskin tvätt och satte igång diskmaskinen. Plockade fram symaskinen och lagade 2 jeans, sydde en duk och fållade 5 panelgardiner som hängt uppe i 1,5 år. Tvättat en maskin till och lagat lunch till lilla A. Gick till biblioteket och betalade för en försenad bok. Plockat ur diskmaskinen och fyllt en tvättmaskin igen.
Gjort en Daimcappuccino och sjunkit ner i soffan och surfar med gått samvete.

Kommentarer
Caroline säger:

Ja, sist jag vabbade fick jag ju bakat en 80 kanelbullar! ;o) Inget ont som inte har något GOTT med sig! ;o)

2006-10-19 | 19:46:19
Bloggadress: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback