Lördag i stan.

Eftersom en av mina bäsata vänner är på konferens i stan så gick jag upp tidigt för att hinna med en del. Började med att tvätta fönstren men ser nu att insidan måste också tas innan jag glömmer bort det. Städade undan en massa från altanen och farstubron och carporten. Det blev en hel säck + en hink full med skrot. Sen ringde Anna och vi stämde lunch träff.
Åt på Picasso på Kristinelundsgatan, deras hamburgare var ju bara så goda, man orkar inte hela. Annars såg jag att de säljer olika storlekar på portionerna är ju bra för såna som mig som tycker att man ska äta upp allt på tallriken med följden att magen står i 4 hörn!
Sen gick vi en snabbis på KICKS och jag köpte rouge och puder för den otroliga summan 105 kronor. Bra med extrapris ibland. Nu sitter jag här i soffan igen och försöker smälta maten.

Kommentarer
Camilla säger:

Låter som du behöver ett choklad i soffan...

2006-10-15 | 13:18:10
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback