Phu

Fattar ni vad mycket man måste städa när de ska komma hem och fotografera ens hem? Slet som en galning och plockade och sorterade och flyttade runt och kastade och köpte nytt och flyttade om igen. Sen var jag färdig 20.30 i går kväll och gick och lade mig alldeles slut. Åkte till jobbet i morse och fick punktering, ringde till mannen och grät för hur jag skulle kunna komma hem...
...men jag och min arbetskamrat T fixade reservhjulet. (Punkan var nära jobbet så jag kom dit i alla fall.) Men några muttrar satt hårt och då kom en stark förälder precis och hjälpte oss att lossa dem. Sen fick vi allt på plats igen.

KVINNOR KAN!

Sen hemma igen och mäklarbyrån kom och fotade mitt hem, det gick bra eftersom det mesta var inknött i tvättstugan där de INTE fick fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback