Fortsättning

Jaha, nu vet jag hur det går till på en besiktning;
Först pratar man lite i köket sen går besiktningsgubben runt hela huset medan vi pratade om allt möjligt med ägarna sen fick vi kaffe och bullar på altanen i 24 gradig värme och då berättade besiktningsgubben om hur huset är.
Att badrummen var i upprustningsskick visste vi ju och lade ju bud efter det, men att hela huset behövde ny dränering var ju en annan sak. Så nu funderar vi på hur vi ska göra...

Sen var jag och skrev på min nya anställning, verkar bli väldigt bra. Börjar 1/1 -07.

Sen var ju mäklaren och kollade vårt hus som jag fejat som en galning på.
-Tjaaa, vi går väl ut med 1,9 och sen hamnar vi nog över 2.

Det är väl bara att tacka och ta emot, 100% ökning på 7 år!

Kommentarer
Caroline säger:

Ahhh, verkar som livet leker! :o)
Jag tittade på länken till ert nya hus, det ser ju superhärligt ut! Underbart lummigt område ligger det i oxå! Gott! När blir det flytt då?

Kram!

Ps...skulle varit i LA om en timme...men det blev inställt pass så jag stannar i Svalöv...härligt med avstånd! ;o)

2006-09-26 | 16:08:43
Bloggadress: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback