I Valet och kvalet

Ojdå, det är visst val om en vecka och jag har inte bestämt mig ännu. Jag fick välja första gången 1988 och jag har aldrig varit så osäker som nu. Trots alla test på olika valsjter så får jag ju olika förslag på vem jag ska rösta på. På GP:s hemsida kan man göra ett test vilken partiledare man är mest lik.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=600&a=290345
46400-78
Det är frågor som inte är politiska utan bara hur man beter sig i olika situationer. Min man gjorde testen och blev Lars Ohly. Sen sa han att jag nog skulle bli Maud Olofsson, liten och obstinat och ha svar på allt!
Snacka om förvåning när jag också blir Lars Ohly.

Om det är några käcka valtips så kan ni ju alltid ge dem till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback