Nytt igen

Nu har jag ny frisyr också. Mycket nytt denna veckan men som jag sagt tidigare så tänker jag behålla min man. Min frissa undrade om jag hade fyrtioårskris. Men jag har ju mer än 2,5 år var...
Till slut så frågade hon omjag börjat träna också...
...jajamensan 2 gånger i veckan på Friskis och Svettis.
Men idag fick jag hoppa över eftersom jag inte ville tvätta mitt nyfärgade hår på en gång.
46400-5Annars så sa hon att denna frissa är på framåtgående igen. Den berömda "mickfrillan". Men jag tycker nog att den naturliga looken på afrokrull är bäst. Bleka svennar med permanent är weird.

Sen gick till inredningsaffären i världsmetropolen Mölnlycke och köpte den snygga galghängaren som skall göra vår hall komplett.
Galge
Så nu har mannen något att fixa med i helgen. Mäklaren kommer och kollar vårt hus på måndag och eftersom jag är med min barnkör på läger i helgen så hinner inte jag göra något alls. Men jag röjde i alla fall tvättstugan nu i kväll.

Kommentarer
cleopethra säger:

När jag var 39 köpte jag rollerblades... :-) Nej, jag kan fortfarande inte åka! :-)

2006-09-22 | 20:12:38
Bloggadress: http://cleopethra.blogg.se
gunsan säger:

Propp... du är för rolig... komplett hall när mäklaren kommer... skaffar du mer saker tills du flyttar sen... kom hit och hämta annars jag har för mycket... nej förresten det är nog ej modernt nog,hi!
EN-HÄRLIG-HALL-HA-HA-HA-KRAM :)

2006-09-23 | 15:07:42
Bloggadress: http://gobbe.blogg.se
Anonym säger:

Var är den nya frisyren?

2006-09-25 | 12:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback