Trött efter shopping

Vaknade 5.50 imorse. Var på toa och upptäcte vad klockan var så det blev bums i säng igen. Sen kliade det så förskräckligt på baken...
...shit, en fästing, pillade loss den och försökte somna om.
Klockan 6 gav jag upp. Väckte tjejerna för nu skulle det shoppas. 6.22 rullade bilen iväg och 7.45 kom vi in på GEKÅ: s i Ullared. Fem timmar senare var vi helt slut och 4000 fattigare. Ja förstås, M handlade för 1600 också. Sen spankulerade vi omkring tills mannen ringde och undrade när vi kom hem...
...men hallå, till kvällen blir det väl.
-Jaha jag trodde vi skulle tapetsera idag och vad ska jag och A äta till lunch då?
-Tjaaaa, är man 39 år så kanske man klarar av att öppna frysen och kolla runt lite.
Sen slängde vi på luren.
Handlade lite på Bräckboden och sen köpte vi mackor i cafeterian och sen åkte vi hem. Det var liksom inte roligt längre...
Kom hem och packade upp kassarna och prickade av och räknade ihop. Hur 17 kunde L få saker för 1400 kronor? Det blir inte en pryl till före jul...

Kommentarer
Syster Yster säger:

Jag vill oxå åka till UUUUUllared!!!!!

2006-09-03 | 18:44:15
Propp säger:

Just det jag vaknade alltså 4.50...

2006-09-09 | 17:41:20
Bloggadress: http://propps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback