Bloggtorka

Ojojoj, vad det var länge sen.
Nu är våren här i alla fall. Har varit iväg några dagar för att åka skidor i Värmland och det var härligt. Åker fortfarande ifrån ungarna...
Igår på långfredagen så städade vi av all skidutrustning och bar upp på vinden. Gick igenom garaget också för att kolla vad vi inte behövde; typ 5 par skidor, 2 cyklar, en juniorsäng, 2 datorskärmar och lite annat smått och gott.
En del skall jag väl lägga ut på www.blocket.se och en del går väl till www.osthjalpen.se . Tänk så mycket jag har sponsrat dem med under hösten och vintern med anledning av min flytt. Skönt att saker kan omvandlas till pengar som bedriver ett barnhem i Rumänien.
Mannen lyckades byta däck på bilen och jag dammsög och torkade ur den inuti, sen blev den tvättad på tappen. På väg därifrån så lyckades vi tappa registreringsskylten fram. Letade men hittade den inte.
Hittade inte heller min kamera när jag skulle föreviga min påskkruka. Får leta bättre idag.
Klockan 23.15 var det -7 ute, gissa om jag höll på att frysa ihjäl när jag var ute för att möta stora M.
Idag ska vi in till stan för lite shopping, restaurangbesök och bio, resumé imorgon!

Kommentarer
Micke säger:

hehe, och det ska ´vi tro på?
Ni har tagit av skylten för o slippa böter va?

haha.. nä, skoja bara.. hare gött

2007-04-07 | 10:55:28
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se
Syster Yster säger:

Jag brukar alltid tappa saker på bilen när jag tvättar den i maskin. Kulskyddet t.ex.... Men det är väl inte så viktigt precis!

Äggstra Glad Påsk!!!

Sys

2007-04-07 | 11:27:29
Camilla säger:

önskar en trevlig påsk...

2007-04-07 | 21:18:15
Bloggadress: http://quarter65.bloggspace.se
En Södertäljebos Liv II säger:

Skönt att se att du skrivit lite, blir ju nästan lite orolig när det inte kommer några inlägg :-)

2007-04-08 | 16:40:16
Bloggadress: http://massablaj.blogspot.com
Camilla säger:

Landvetter låter inte fel..ska bli skoj att få se er..måste planera in min lilla tripp....kram på dig....

2007-04-10 | 07:41:39
Bloggadress: http://quarter65.bloggspace.se
Maria Karlander säger:

Hade tänkt komma förbi igår o hämta upp de dära skidorna , men F. blev febrig. Tar de en annan dag om de finns kvar, alltså.Ses den 27 om inte annat.../ maria

2007-04-10 | 14:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback