Kulturkalas.

Åkte in till staden för att äta och delta i kulturlivet tillsammans med mina forna arbetskamrater. Vi hamnade på en restaurang som jag inte tänker namnge pga deras utomordentligt tråkiga mat! Det hade vi kunnat göra bättre själva Maria, eller hur? Smaklös pasta som ser likadan ut som den man köper i affären. Inga överaskningar här inte. Tiramisun var däremot gudomlig men vi fick vänta på kaffet till, om man fick något...

Jaja, sen gick vi till Packhuset och Kajskjul 8. Ha, Maria fick visa leg men inte Beate och Susanne ville gärna!
Dansade ett tag till Peter Siepens obefintliga DJ talanger. Hur kan karln få betalt för detta??? Jag hade nog gjort det bättre! Men lite schlager och dans blev det i alla fall.
Sen skulle ju Måns uppträda men han dröjde och ROB`N RAZ spelade lite och några sommarplågor bla "Det var en gång en liten fågel" och en lite trallande jänta med tofs.
Eftersom MÅns dröjde så tog vi bussen hem 23.30 den var full och de fick kalla in extrabuss!
Nej, nu ska jag äta frukost!

Kommentarer
Syster Yster säger:

Du är så himla kulturell!!!
:-D

2007-08-17 | 23:07:11
Micke säger:

schager sucks!!
hehe..
Så du tog dig in till kalaset då? själv står jag över det, ser inte vitsen med det riktigt, (jag vet..är en
TRÅKMÅNS).
Ha en kanon-lördag i alla fall, det ska jag ha!

2007-08-18 | 15:43:29
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se
Maria Karlander säger:

Alltså - jag håller med: restaurangen var aaaskass och därför tänker jag säga vad den heter så ingen får för sig att gå dit....OTHELLO....
äNTLIGEN FICK JAG VISA LEG. NÅNSTANS.. Fattaru 20-årsgräns....ihaaaaaaaaaaaaaaaaa. Kul att du var med förresten, kram på dig!

2007-08-18 | 20:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback