Utmaning...

Tittade in hos http://beckfjall1.blogg.se/ och i brist på annat så antar jag denna utmaning:

Det går ut på att skriva 8 fakta/vanor hos mig och att sen skicka det vidare till 8 andra... Jaha, då kör vi då...


1. Jag går alltid upp när väckarklockan ringer. Snooza är inget för mig. Blir vansinnig varje morgon när mannen skall gå upp före mig och ALDRIG går upp utan låter klockan gå igång flera gånger så att jag vaknar och somnar flera gånger.

2. Anser att frukost är dagens viktigaste måltid, blir inte människa utan den.

3. Måste läsa/skumma tidningen innan jag går till jobbet, även när jag börjar 6:15

4. Jag sover på magen UTAN kudde.

5. Jag är, precis som Micke, tidspessimist. Är alltid i tid, helst i god tid och har väldigt svårt för folk som är tidsoptimister, typ stora M.

6. Eftersom jag har taxben så frågar jag ALLTID i jeansaffärer om de har benlängd 30" på några byxor. Svaret blir alltid:
-Nej, men vi kan lägga upp dem åt dig.
Och då svarar jag ALLTID:
- Men det blir inte bra för då kommer byxans knä på fel ställe och det blir inget bra fall.
Då brukar expediterna titta konstigt på mig och jag förstår att de inte är sykunniga på riktigt!

7. När jag lagar mat vill jag bli pussad på halsen.

8. "Kaffe utan mjölk, är som kärlek utan kyssar, och kärlek utan kyssar är väl ingen kärlek, säg..."

Jahaja, vem kan vilja utmanas?????


Kommentarer
Micke säger:

Den vad ju bra!!:) Du, jag skulle vilja va tidsoptimist, men jag känner många sådana, och de är ALLTID sena, hade såna på skolan.. usch!!
kram på dig!

2007-08-28 | 12:38:29
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback