Varberg

Jaha, då har man klarat av en jobbresa till Varberg också. Åkte måndag morgon och jobbade hela dagen med planering och annat skoj. Vi bodde på Hotell Gästis och det var jättefint.
Deras SPA var inte färdigt ännu men vår chef fixade så vi 30 fick inviga det! TACK!
Det var en bubbelpool helt i kakel som var gigantisk och smyckad med olika Leninfigurer!
Sen fick vi god middag på kvällen och sen gick vi till Puben runt hörnet Padeés. Eftersom jag är utröstad med talets gåva blev jag framknuffad till bartendern för att fixa så att vi skulle få dansa. Det visades fotboll på storbild men eftersom det var Djurgårn mot Hammarby och jag ropade heja BLÅVITT några gånger så ringde bartendern in en DJ så att det skulle bli lite party.

HALLÅ, HAN RINGDE IN EN DJ FÖR VÅR SKULL!!!!!

Funkar nog bara i småstäder en måndagkväll. I alla fall så var vi ju en hel hög med tjejer som skuttade runt i skiftande dansstilar och liksom angav tonen för kvällen. De andra som var där satte också igång att dansa och det droppade in folk hela kvällen.
Klockan 1 hade vi dansat färdigt och var dyngsura av svett och då var det ju smart att vi bara hade 2 minuters promenad hem till våra sängar!

Idag har jag suttit i solen vid fästningen och fortsatt min planering. Hann med ett bad också. Kamrat M tog ett underbart kort som jag hoppas kunna lägga ut här senare!

Kommentarer
camilla säger:

Hoppas att ni hade kul...

2007-08-15 | 05:42:07
Micke säger:

Blåvitt? oj då!! finns de kvar?
Ha de bäst!

2007-08-15 | 15:22:40
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se
En Södertäljebos Liv II säger:

Lustigt, vi var också i Varberg. Kom dit i tisdags och frågade om rum på Gästis men det var fullt. Vi hamnade på stadshotellet istället.

2007-08-16 | 23:58:13
Bloggadress: http://massablaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback