Fortsättning på det nya livet...

46400-130
Jaha enligt aftonbladet så är det "Träninghysteri efter nyårslöfte".
Jag har i alla fall unvikit chokladkartongerna idag också, HA! Sen så gick jag en promenix nu ikväll. Hade hellre gått på Friskis men jag hostar så på nätterna så jag har ingen lust att anstränga mig.
 
Läste ett fitness magasin på jobbet, USCH, säger jag. Människor får gärna vara vältränade men när man tränar bort allt underhudsfett och måste operera in silikon för att få bröst och sen ser blodådrorna på tjejernas överarmar så tycker jag att det är lite hysteriskt.
En sund själ i en sund kropp tycker jag är ett bra måtto!

Kommentarer
camilla säger:

Tycker att det finns inget värre än kvinnor med megamuskler..ser helt sjukt ut..nä lagom är alltid
bäst

2007-01-03 | 23:01:51
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se
Micke säger:

Håller med camilla.

2007-01-04 | 19:42:47
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback