Funderingar?

Om ni undrar vad jag gör eftersom jag nte bloggar så består mitt liv just nu av packning. Det är mycket som ska ner i lådor inför flytten. Och sen är det hur mycket som helst som ska sorteras. Men igår tömde jag linne skåpet. Tre lådor med lakan och gardiner och handdukar, behöver man så mycket? Eftersom min man varje år får 2 stora badlakan av superduperkvalitét från sitt jobb så finns det många vita.
...han har varit 17 år på samma jobb... det blir 34 stycken. Nån som vill ha? Hittade även en låda oanvända på vinden. De har nog varit där sen vi flyttade sist 1996!
Igår kom ju äntligen vintern. Ungarna hann ut och vi hann få ned snowracerna från vinden innan det började regna. Men nu har det snöat igen inatt. Jag hör vårfåglarna kvittra i soluppgången, låter ganska trevligt när det blandas med ljudet från kaffebryggaren!

Kommentarer
Micke säger:

Man borde nog rensa oftare o inte ta det vid varje flytt.
Vi håller på o göra oss av med onödiga prylar redan nu....Lycka till med flytten

2007-01-21 | 12:52:22
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se
Syster Yster säger:

Jag känner en tant som skull bli glad för badlakan i födelsedagspresent!

*ler inställsamt*

2007-01-21 | 13:19:44
camilla säger:

jag vill ha badlakan.----å så mysigt..vi är ju 9 pers i denna familjen det går en del handdukar vill jag lova...men det är inte roligt att flytta...alltså själva stöket..sen är det alltid roligt att få ngt nytt...

2007-01-21 | 15:30:02
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se
cleo säger:

Lycka till med packningen!

2007-01-22 | 10:45:47
Bloggadress: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback