Glad midsommar!

Tänkte rita en fin bild och klistra in men det gick inte...

Tänker i alla fall ha en trevlig midsommar med döttrarna. Lille A har halsfluss och en krasslig pappa får vara hemma och ta hand om honom. Har packat min väska och väntar på stora M ska sluta sommarjobbet så vi kan dra ned till Halmstad. Eftersom jag vägrar att köra med husvagnen, den med nya snygga dynor ni vet, så har jag fjäskat in mig så att vi får sova i mina föräldrars husbil. Blir det för trångt så lägger jag mig i bilen. Men öronproppar funkar allt!

See you next week...

Kommentarer
En Södertäljebos Liv II säger:

Glad midsommar!

2007-06-21 | 18:26:29
Bloggadress: http://massablaj.blogspot.com
Anna Ohlson säger:

Ja du lämnar då de sjuka barnet hemma och drar iväg på trevligheter:). Hoppas att ni får en gör trevlig helg i Halmstad själva skall vi fira i Jonsered för första gången så det blir nog bra.
Ha en underbar sommar och semester. För det tänker vi ha.
Anna and the boys i Kåhög

2007-06-21 | 21:59:25
camilla säger:

Glad midsommar!!!

2007-06-23 | 15:23:17
Propp säger:

Jajust det Anna, och tack för midsommarkort, snygga bilder L hade tagit.

2007-07-05 | 16:32:55
Bloggadress: http://propps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback