Husvagnslivet börjar snart.

Har hämtat hem husvagnen och ett fönster hade läckt...
... svarta fläckar på en dyna som inte gick bort i tvätten. Vad göra? Joooo ringa pappa, pensionerad tapetserare.
Visst kommer han och fixar åt sin lillkicka.
Köpte tyg för 1000 spänn så nu har jag snart nya dynor och gardiner.
Sen måste den ju besiktigas och då var det tjall på bromsen. Jaha, så då fick pappa hjälpa mannen och sen var den bra igen.

Köpte 15 liter jordgubbar för 110 kronor så nu har vi sylt. Frossade även till kvällsmat så jag fick gå på toa många gånger i natt!
Måste skaffa ett nytt SIM-kort tillkameran så att det kan komma in lite bilder på roliga saker. Bara text i bloggen blir lite tråkigt. Vill ju visa en del jag skriver om.
Har även sett till så att mannen har fixat vår knallert så att 15- åringen kan åka till sommarjobbet. Hon är jättelycklig.

Kommentarer
En Södertäljebos Liv II säger:

Vad mysigt med husvagn, det hade vi när jag var liten!

2007-06-20 | 22:46:52
Bloggadress: http://massablaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback