London episod 1.

Nu har vi varit iväg och firat mannen som fyllde 40 år. Här kommer en liten summering, eftersom jag inte är en så storslagen fotograf så blev det inte så mycket bilder, en del har jag snott av mellan L. Stora M har säkert en del som jag kan visa en annan dag.
I måndags kväll 21.20 åkte vi med detta plan från Säve flygplats, den är inte stor så man får gå ute på plattan
image168
Oj, när ska jag komma ihåg att ändra datum varje gång jag byter batterier?

Eftersom vi somnade sent 1.30, så sov alla länge nästa morgon.
image169
Vi hade en studio med 2 sovrum samt ett litet vardagsrum med pentry. Helt OK för 5 personer.

Vi var riktiga turister och hittade dessa pållar i Hyde park, ryttarna spelade en truddelutt och en massa japaner tog kort.
image170

Vi åkte även upp i London Eye, det var mäktigt och inte det minsta läskigt trots att någon är höjdrädd!
image171
image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback