Ojojoj

Hjälp vad dagarna rinner iväg. Har gäspat mig igenom veckan...
...och sen vaknar jag upp lördag morgon och är alldeles tjock i kolan. Det sticker och kliar i hals och ögon och huvud oich sen har jag lock för öronen. Men feber har jag inte. Kanske kan få det på tisdag eller nåt. Imorgon ska jag klippa mig och då kan jag ju inte vara sjuk för sen får jag väl ingen tid förrän till sommaren. Snacka om buzy frissa!
Men eftersom vi skickat hem barn med feber på löpande band hela veckan så vore det ju konstigt om jag skulle klara mig. Brukar i och för sig bara ha influensa vart femte år och jag hade den för 2 år sedan...
Men om jag blir sängliggande så kanske jag hinner blogga lite mer, om man orkar.

Kommentarer
Camilla säger:

känner igen symptomen...samma här..trött som en gnu..ont i öronen ..halsen..bihåler....sjukdomen bryter liksom inte ut..o svettas gör jag..värre än en klimakterietant...

2007-03-12 | 09:54:26
Bloggadress: http://quarter65.bloggspace.se
Myra säger:

Ååhh. Det låter mindre trevligt. :(

Hoppas du har kryat på dig ordentligt, och att du håller dig borta från bloggeriet bara för att du har så mycket för dig, inte för att du ligger nerbäddad i sängen... ;)

2007-03-18 | 00:04:58
Bloggadress: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback