Måste berätta om mina krukor...

Eftersom min kollega RM inte kollat sina lotter från Valborg så lovade jag att kolla dem åt henne. Hon hade köpt 5 lotter och det var vinst på 3 av dem! Snacka om tur, det fanns 100 lotter på lottringen! Sen skulle jag kolla vad hon vunnit...
... ja just det 2 av Propps hemmagjorda krukor (se tidigare inlägg) och en liten ensam Petunia. GRATTIS RM!
Sen gick jag och skulle hämta lille A på fritids och då gick jag en liten omväg så att promenixen skulle bli längre. Jaha där på den trappan står en kruka som jag gjort. Trevligt för den familjen att det blev så fint hos dem då! Så nu är det nog min grej att tillverka trädgårdsblomsterinstallationer till folk i Landvetter!

Kommentarer
micke säger:

Ja, en del har verkligen tur, vill minnas att jag såg bilden på krukorna och ville ha dem direkt!

Ha det bäst!

2007-05-12 | 00:36:10
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se
Syster Yster säger:

Jag har hört att man kan göra dekorationer till en annan by också!

:-)

2007-05-13 | 14:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback