Däckad

Fattar ni vad däckad man kan bli av migrän? I vanliga fall brukar jag kunna fungera medan det känns som om ögat ka "ploppa" ut men i more vaknade jag klockan 5.00 (FEM-NOLL-NOLL!) av att hela skallen höll på att explodera. Stapplade opp och hittade pillerburken och slängde i mig 3 piller och ett glas vatten sen ramlade jag tillbaka i sängen.
Ringde till jobbet vid 7 och sa bara "Jag har migrän, kommer inte idag, ringer sen!" Jag tror att det var E som svarade men jag vet inte...
Nu har jag legat här hela förmiddagen och nu börjar det kännas OK. Ska gå ut en sväng sen för att kolla att jag håller ihop. Det var länge sen jag hade så här ont. Typ 3 år sen tror jag och då höll det i sig i 3 dar.
image229  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback