Ny telefon

Var på stan för att kolla efter en tröja till min man. Men eftersom vi gick förbi en mobiltelefon affär så passade vi på att kolla vad de hade. Resten av min familj tycker att jag borde byta ut min NOKIA 3330 till något nyare, men den funkar ju! hävdar jag bestämt. Men nu har den börjat stänga av sig själv.
På affären sa jag att jag vill ha en med kamera Mp3 stegräknare och kalorimätare...
... det finns en sån TELEFON! Och jag som skojade!
Men jag kom hem med denna i alla fall:
image222

Kommentarer
Syster Yster säger:

Och nu har du MINST en avundsjuk dotter!

2007-11-03 | 10:06:03
Martina säger:

O erkänn!! Du har/hade snyggaste bakgrundsbilden ever :P

2007-11-05 | 19:13:26
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se
Propp säger:

Japp, det har jag och eftersom jag inte lärt mig alla funktioner ännu så lär den ju bli kvar ett tag framöver!

2007-11-06 | 07:59:13
Bloggadress: http://propps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback