Väderomslag.

Det började snöa igår, små vita flingor singlade ned från himmelen. Underbart tänkte jag och drömde om min barndoms vintrar, varför var det alltid 10 minus och snö från november till mars, eller är det jag som har förskönat bilden genom åren?
Sen skulle jag på lite promenad till återvinningen och då var det några tappra barn som var ute och försökte rulla snöbollar. Det var inte mer snö än att man såg asfalten tydligt mellan snöflingorna.
När jag skulle sova så hade det blivit varmare och regnet ÖSTE ned. Det hade varit trevligare om det vore spösnö. Och idag är det vanlig höst igen.

Kommentarer
Micke säger:

Ja, regnet öste ner igår när jag kom hem!!

Nu vill jag ha snö!!
Så det så!!
Ha de bäst!!

2007-11-25 | 14:11:06
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback