Facebook...

Nu har jag fått en massa inbjudningar att ha en facebook, men ännu så länge vågar jag vägra. Jag hinner ju knappt med mitt liv så hur ska jag hinna med andras? Har bara hört en massa hemskehistorier om folk som blivit "addade" av gamla lågstadiekompisar som man knappt har pratat med, varken då eller senare. Är det så att en del människor inte har några vänner IRL så man måste ha ALLT på nätet? Jag förstår inte riktigt kanske...
... eller också kanske det är lite tantvarning på mig. Jag kan ju faktiskt inte sitta i drag heller!

Kommentarer
Flatåsresident säger:

Men det är hemskt roligt och lätt beroendeframkallande... Och man måste faktiskt inte godkänna "vänner" till sin lista om man inte vill! Fast jag hoppas att få se dig där snart ändå!

2007-10-22 | 06:14:05
Martina säger:

Hejhej!!
Du är utmanad i min blogg och jag har länkat till din blogg. gå in och läs reglerna...
Ha en bra kväll!

2007-10-25 | 16:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback