Utmanad...

...blev jag av Martina
Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

 Sanningarna:
1. Jag har spelat trumpet i 5 år och kan bara C-dursskala.
2. Jag är jätteduktig på att prata först och tänka sen.
3. Jag har försökt gå ned 2 kg i tre år!
4. Jag önskar att mitt hus var mer välstädat än det är, ibland röjer jag en gång i mitten!
5. Jag kan massor av värdelöst vetande, typ vad folk hade för cyklar när jag var barn och sånt (Aspergervarning kanske?)
6. En dag drömmer jag om att bli rik och berömd, vem gör inte det?, pga att jag uppfunnit nåt skitbra!
7. Jag älskar att bada i havet.

Jaha, och vem ska jag utmana? Vem känner sig kallad?
Naturligtvis MickeCamilla, Myra, LillyMarlén, Anna och kanske några som inte bloggar utan bara läser!

Lycka till!

Kommentarer
Micke säger:

Mottaget!! Gör det under morrondagen!!
ha de gött!

2007-10-27 | 18:23:21
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se
En Mölnbobos Liv säger:

Jag har just gjort den utmaningen, blev utmanad av en annan tjej... kika in på bloggen igen så ser du inlägget.

2007-10-27 | 19:30:38
Bloggadress: http://massablaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback