Arrrggggggggggghhhhhhhhh, anmäla pedofiler?

Min dotter som är 12 år ropade på mig,
-Kom och kolla en sak mamma.
När jag kom till henne så visade hon vad en kille skrivit på MSN, grabben hade "addat" henne för att hon var så söt!
Sen skrev han en massa om sex och hon skrev tillbaka att han skulle sluta för hon skulle ropa på sin mamma.
Jag skrev några hatiska rader till honom och bad honom fara och flyga.
Sen försökte jag hitta nånstans där man kan anmäla mailadresser men hittade INGENTING, förutom en sida som hette www.squill.se där man kunde kolla om någon annan hade varnat för denne joonaas_91.

Är det någon som har någon bra sida för anmälningar? Det är en hotmailadress så jag hoppades att hitta nåt där men nejdå. Snälla ge mig tips....

Kommentarer
Micke säger:

Har för mig att hotmail har nånting med "abuse", vet inte riktigt vad det är, men det kanske kan vara något!!
Lycka till och kram på dig!

2007-09-05 | 21:36:55
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se
camilla säger:

usch va otäckt... hittade du ngnstans att anmäla`?

2007-09-07 | 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback