Tjejkväll på stan

Bestämde oss för att gå på "AFTER WORK" efter jobbet.  Tog 18.30 bussen in och det var skoj med en del malplacerade element...
Vill helst inte sjunga "Ekorr´n satt i granen" på befallning!
Eftersom vår partybrud nr 1, kollega T har full koll på utelivet så hamnade vi på Lounge. Där åt vi en god wok som serverades i små pappkartonger. Ingen disk här inte. En bra blandning av folk...
...eller förresten, de flesta var nog som oss, ett gott jobbgäng som ville tjöta och ha trevligt.
Därefter gick vi till Excet. Där hade jag aldrig varit förut och där kunde man gå vilse. Beställde en konstig drink som en kille i baren tipsade mig om, Milky, innehållande björnbär, mjölk, is och sprit. Jag fick provsmaka hans vilket kanske inte var så smart efter närmare eftertanke... Kan ju ha aids eller körtelfeber eller herpes eller hepatit.
Jaja, känner mig frisk fortfarande.
Dansade på ett dansgolv som var minimalt tilltaget så alla kom nära och inga läskiga killar kunde gnida sig i smyg för det gungade bara i alla möjliga riktningar hela tiden. 
Sen fick vi bråttom för att hinna med 23.30 bussen till Landvetter. Trebarnsmorsor ska inte vara ute så länge...
Oj vad vi sprang, alla UTOM G. Så L, M och T hann med bussen. Men jag och G tog en spårvagn som hann ifatt bussen vid korsvägen! Sen fick vi ståplats hela vägen hem.

Somnade gott, ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ...............

Kommentarer
camilla/quarter65 säger:

skrattar gott åt era upptåg..men va härligt att vara ute

2007-09-29 | 21:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback