Åhhhhhhhh, vilken vecka.

Nu har jag klarat av min sista vecka på min förskola. Det kändes bra konstigt att låsa grinden i fredags kväll. Jag fick tom. jobba över min sista dag! Tack för det M! Jag hade bakat en jättegod kladdkaka med vit choklad som jag bjöd på. På torsdagen begick jag myteri och bjöd på glass. Vi har nämligen en förskola som har tagit bort socker och därför bjuds det inte på glass vid födelsedagar och festligheter. Eftersom inte jag har varit delaktig i det beslutet så begick jag alltså myteri! HAHAHAHAHA!!!!
image284
Jaja, jag kanske överdrev liiiiite, men ska det va, så ska det!

Sen så fick jag en röd julros i en skitsnygg kruka och i krukan låg det en sten med texten "Livet är ett äventyr"

Av flera barn fick jag små saker. En flicka hade täljt och tillverkat en väderpinne. Ni vet en sån där som står åt ett håll när det är soligt och ett annat håll när det är regn ute. Jättegulligt när det är egentillverkat! Mina kära arbetslagskollegor hade köpt ett presentkort på massage. Skööööööönt
Eller som RM sa: -Du har ju haft hushålle i så många år så du har ju allt redan!

Men massage kan man inte få för mycket av!

Nu sitter jag här med nytonat hår, Ja jag vet, jag skulle ju spara ut mina gråa lockar men jag var så trött på allt det ljusa (läs gula) i topparna så jag tonade det och hoppas att nästa gång jag klipper det, när jag nu ska få tid till det, så klipps de läskiga topparna av och jag kan spara ut de gråa lockarna/testarna!

Nu ska jag se om jag kan sova gott inatt och inte tänka för mycket på morgondagen.

Very well, cykelställ, som vi sa på 70-talet!




Kommentarer
martina säger:

LYCKA TILL!!! kommer sakna dig... Hörs o ses
kramkram

2008-04-07 | 08:23:20
Bloggadress: http://la
Anonym säger:

Lycka till med nya jobbet /kram Maria k

2008-04-07 | 19:10:38
Eva säger:

hehe, det e rätt.. Klart barnen ska ha glass o annat gott.. ;)

Svar: Åh var det där dem hade boxrarna =) Förstår att du då gillade det stället. Ska spana in det nästa månad, o som ja skrev i bloggen, där ja dock inte skrev var ja fått plats till grabbarna...
Men det e i Morgongova som ja fått 6års platser till dem, så nu e det jobb o lgh som fattas =)

2008-04-09 | 20:46:25
Bloggadress: http://tvillingmamman.blogg.se
Eva säger:

hehe, det e rätt.. Klart barnen ska ha glass o annat gott.. ;)

Svar: Åh var det där dem hade boxrarna =) Förstår att du då gillade det stället. Ska spana in det nästa månad, o som ja skrev i bloggen, där ja dock inte skrev var ja fått plats till grabbarna...
Men det e i Morgongova som ja fått 6års platser till dem, så nu e det jobb o lgh som fattas =)

2008-04-09 | 20:47:18
Bloggadress: http://tvillingmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback