Mitt nya liv...

Idag började mitt nya liv inför beach 2008 så vi slipper att va bitch 2008!
När klockan ringde 06.00 så hoppade jag glatt (nåja) ur sängen och satte på mig träningskläderna, på med skorna och Mp3:n och slet med mig stavarna när jag slank ut genom dörren. 30 minuters promenad i schlagertempo. Ja, jag vet att det är nördigt men schlagerlåtar har att jättebra stavgångstempo. Bästa stavgångslåten alla kategorier är Lena Phs "Han jobbar i affär". När man lyssnar på den så studsar man fram!

Sen åt jag nyttig havregrynsgröt till frukost. Hade med mig matlåda så att jag slapp äta "måndagskorven".  Gick en sväng på min rast ute i solskenet. Det var nästan 20 grader ute och vindarna var ljumma.

Hem och åt falukorv och makaroner, men mest rivna morötter. Sen städade jag lite och gick iväg på ett friskispass. Nu sitter jag här med en mugg the och väntar på att sockerkakorna ska bli klara. Jag ska inte äta dem utan det är vinster till valborgslotteriet.

Nu är snart min dag slut och jag känner mig äckligt hurtig. Kommer nog att sova gott och vakna utvilad imorgon när klockan ringer 06.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback