tröööööött, zzzzzzzzzzzzzzz

Ojojoj, vilken dag jag haft. Vaknade av det snöade!!! Jag var ju förberedd för så började ju söndagen också. Men nu skulle jag ut och åka bil, 5 mil närmare bestämt. Började bra med att jag körde fel och hamnade på helt fel ställe. Men jag kom på vilket kryss som jag åkt fel i så det var bara att börja om. Kom i tid och blev väl omhändertagen. Har haft en dag med "korvstoppning", hela förmiddagen fick jag veta en massa. Sen kollade jag en massa pärmar efter lunch och försökte få något slags system på allt.

Men hur ska man få något administrativt gjort på detta ställe utan en internetuppkoppling?????

Jaa, ibland undrar man hur de tänker. Ska jag släpa med mig en massa papperskopior eller ska man se till att ladda ned en massa på datorn så att jag ändå kan fixa en hel del när jag är där?

Efter att ha suttit inomhus och kollat solen idag så valde jag mellan att gå på att friskispass inomhus eller gå på promenad medan lille A var på scouterna. Det blev hundpromenad med kamrat U och den lilla hunden Soya. Vi gick på en skogsväg i nästan 1,5 timme kom ju nästan till Mölnlycke!

Nu ska jag sova för min hjärna har slutat fungera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback