Veckans shopping

Eftersom mellan L är hysterisk vad det gäller att handla kläder så drog jag iväg utan henne, hon var ju på träning så det funkade ju inte...

I alla fall så åkte jag till det stora shoppingcentret strax runt hörnet. Jag skulle ha skor eftersom det inte var mycket annat än gympadojjor på min skohylla. Funkar för det mesta men inte alltid.
Hittade ett par roliga med klack och slejf för 100 spänn. Dety var bara det att hemma klämde de nåt fruktansvärt så jag måste lämna tillbaka dem.
image287

Hittade också 2 par knickers på INDISKA + en långkofta. Där var det halva REA-priset och sånt är ju alltid trevligt. Sen hitta jag 2 T-shirts på Esprit också på REA. Jaha , då har man spenderat 600 kronor och fått såååååååååååå mycket!



Sen upptäckte vi på lördagen att mellan L hade trasiga skor så då fick jag åka tillbaka en gång till och handla. Men hon fick ett par Ballerina skor och se hittade vi lite på INDISKA till henna också + att hon hittade en jättefin grå tunika till mig. Och jag hittade värsta fräcka skorna hos mannen på torget!
image289

Kommentarer
N. R. säger:

Hej! Har du en Indiska cape/poncho i storlek M, eller/och ett par t-slejf/rem-skor från Indiska, i storlek 37, så hör gärna av dig om du kan tänka dig att sälja till mig! Må väl, N.

2010-04-15 | 08:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback