Sjukdag

Gick hem från jobbet igår med en migrän som inte ville ge sig. Inte så roligt att jobba med barn då. Sov ett tag med ögonmask för att det skulle vara absolut mörkt. Men sen frös jag så infernaliskt också, när jag skulle äta middag hade jag T-shirt, collegetröja och fleecetröja och satt och huttrade fasta maten var varm. Hittade inte febertermometern så jag vet inte om jag har nån feber. När jag gick och la mig så satte jag på mig min flanellpyamas och fårskinnstofflorna, då blev det varmt och gott. Vaknade inte inatt av att jag svettades i alla fall, så nåt fel på kroppen är det väl. Nu på morgonen har jag mest vilat, det var jobbigt att gå uppför trappan, då blev jag helt slut.  Får se om jag orkar jobba imorgon, det ser väl inte så ljust ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback