Håhåjaja

Hejhopp på lördagsförmiddagen.
Nu har jag hunnit med att vara i Hjo i två dagar. Väldigt trevligt och jag lärde känna lite nya människor. Det är bra att "nätverka". Igår var jag bara slapp i soffan och gick igenom post och tidningar.

Idag är jag i trädgården, inte nu men nyss och sen, håller på och fortsätter med mitt huggande i rotklumpar. Har travat lite ved också och haft ihjäl en massa myror som har flyttat in i min vedlår.
Röjde lite utanför min tomt också. Det växer en massa björksly och ormbunkar men jag ska åka till svärföräldrarna och gräva upp lite syréner  och praktlysing och stoppa ned där istället.
image302

image303

Jag tror att det blir snyggt i alla fall. Detta område som ligger precis utanför  min tomt fortsätter sen i en stig och det går mycket folk där. Nu slipper vi en del insyn om det planteras där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback