Jag har bestämt mig...

... att inte skriva färdigt min C-uppsats just nu. Fattar ni vad skönt det var att bestämma sig? Kändes som jag tog av mig världens tyngsta ryggsäck.
image294

När jag sa till min man att jag lagt ned skrivandet så gick han igång:
"Och du som är på dina förskollärarare för att de inte fått ut sina examina ännu,och inte kommer ge dem löneökning förrän de är klara. Att du bara kan med"

När jag berättade för min chef att jag lagt skrivplanerna på is så sa han bara:
"Ja, men du är ju inte anställd på de premisserna, men visst vore det skoj med en mastersexamen i ledarskap?"

Sen berättade jag vad min man sagt och då sa bossen:
"Jaaa, han har ju en viss poäng i det...
... men bry du dig inte om det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback