Min helg!

Jag har haft en helt underbar helg.

Lördagen tillbringade vi, hela familjen, på stan. Tittade i affärer och sen åt vi middag på en trevlig restaurang.


Kollade på Mamma Mia på bio.


Helt underbar, även om mellan L sa:
- Men vem var pappa nu då?
- Det fick man ju inte reda på.
- Men, ååååh vilken dålig film.


Sen på söndagen var mannen i mitt liv och jag på villa-hemmässa i stan. Hittade många trevliga saker som handdukstorkare, skoputs, fasadmaterial, golvvärme, Tomas P - världens bästa målare, och Mattias från Room Service.

Kommentarer
maria karlander säger:

Visst e han bäst - Tomas P . Jag hörde att du hade sjungit på den lilla melodin, ha ha

2008-11-04 | 17:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback