Kass

Jag är verkligen urkass på att uppdatera. Men det händer ganska mycket trots att jag inget skriver. Sitter ju en hel del framför datorn på dagarna så det blir inte så mycket när jag är hemma.
Igår var jag på en helt underbar föreläsning med en framgångscoach som heter Anders Haglund. Han sa sååå mycket bra saker som man fick fundera över. Enkla metoder och självklara saker som att man mår bättre när man ler och tycker om sig själv.

På eftermiddan var jag på studiebesök hos mina gamla arbetskamrater på deras nya arbetsplats...
När jag kom in personalrummet säger L:
-Här kommer S som ska börja jobba här snart när hon tröttnat på att vara rektor...

... Tack L, det värmde.

Men jag har nog lite pedagogiska utmaningar kvar att ta hand om! Idag har jag tex. haft arbetsplatsträff där vi pratade om vad vi är duktiga på och kan vara stolta över. Det var så skönt att höra att alla faktiskt kan tala om något de är bra på. Och det stämmer.

Kommentarer
maria karlander säger:

Är du på v 9? Nuhar vi gått ut med anmälan - bindande - för det är dags att boka! MK

2008-10-24 | 15:39:00
Martina säger:

Jag tänkte göra det samma i veckan som kommer... Jag tar båda ställena på en gång =)



Hur är det annars

kram

2008-10-26 | 18:48:43
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback