Middag med förhinder.

Min kamrat A är i stan på konferens. Vi hade stämt träff på Avenyn för att äta hos indiern. Väl där klockan 18 så får vi vänta vid bordet i 25 minuter. Träffade kamrat M där också, hon som en gång tipsade mig om denna restaurang. Ingen kom och plockade av bordet efter förgående gäster. Då gick vi, för vi hade inte tid att vänta! Nu är detta ingen gigantisk restaurang, max 30 gäster får alltså plats.
Det har varit lite skriverier i tidningen om stället för de har visst inte skött sig riktigt efter ett ägarbyte, men nu fick jag hälsning från M att maten visst var super. OK, miss av ossatt inte vänta.

Istället gick vi till Lounge och åt av deras afterwork wok som var gratis och lättölen kostade 16 kronor! Sen efterrätt på Condecco, kaffe och chokladmuffins, Rättvisemärkta!

Sen var vi på gospelkonsert med Göteborgs Gospelkör! Coolt!

190 personer och de sjöng med Frank och Simon Ådahl.

Kommentarer
maria karlander säger:

Ja jag e mätt o belåten fortfarande så här på söndag kväll (för det kan väl inte bero på att jag var på kalas igår..näe..)

2008-10-12 | 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback