Reparatörer.

Nu har reparatören varit här och lagat spisen. Hade tyvärr inte samma tur som tvillingmamman. Här var svärföräldrarna och fick ta emot honom.
Det visade sig att lampan på framsidan av spisen, den som visar att någon platta är på hade gått sönder och då kortslöt den hela spisen.

Men eftersom jag är såååååå sur på att jag var tvungen att vänta så länge så har jag skrivit ihop ett brev om ersättningskrav. Får väl se om jag får svar och kompensation. Blir det varucheckar på det märket så ska jag skicka tillbaka de och be företaget att stoppa upp de nånstans...

Kommer ALDRIG att köpa det märket på vitvaror nån mer gång och kommer verkligen INTE att rekommendera det till mina vänner.  Konstigt att ett så välkänt och gammalt varumärke inte värnar mer om sina kunder. Efter alla dammsugarförsäljares dåliga rykte så borde de ju ha skärpt sig. Nu kan ni ju alla lista ut vilket märke det är men jag kommer inte att nämna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback