Stegtävling.

Nu har vi stegtävling på jobbet igen. Alla blir som hysteriska och peronalrummet är tomt eftersom alla bara är ute och går hela tiden. Jag är ju automatiskt uppe och väcker tuppen på morgnarna så tisdag och torsdag var jag ute klockan 6 (sex) och gick en 3200 stegs promenad med stavarna. Det är ljuvligt ute så tidigt på morgonen. Man hör fåglarna vakna upp och hälsar glatt på alla andra morgonpigga motionärer ( 2 st).
Det är lite roligt för så här dags förra året var jag också ute på hysteriska morgonpromenader och det är samma 2 tjejer som jag mötte varje morgon då som jag möter nu. Men vi går åt olika håll fast samma runda så vi möts alltid och ler.

 

Kommentarer
Vicktoria Bagi säger:

Hej Sofi,



jag vet inte om du minns mig från haga och Västerås?!

Kram, Vicky

2009-04-29 | 13:42:06
Bloggadress: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback