Ännu en vecka till ända.

I måndags hann jag med att gå till doktorn, jag fick en
röntgenremiss för mina knän.  När jag ändå var där så
fick jag svinsprutan, usch vad dålig jag var sen på natten.

I onsdags så fyllde stora M 18 (arton) år, hjälp vad
gammal jag har blivit. Tyvärr så kuggade hon uppkörningen
så det blev en hel del tårar.
Till slut kom vi iväg till restaurang Paros på tredje Långgatan
där vi åt tills magarna stod i fyra hörn.



Sådär ja, alla tre på bild, lille A, stora M och mellan L.
Eftersom vi var så mätta så fick det bli dessert hemma,
vi köpte prisesstårta på Focus och mölade i oss, GOTT!

I lördags hade vi kalas hemmamen då med grön tårta:



Men fatta vilken miss, 17 rosor istället för 18!!!!
Men lilla loppan var glad ändå!


Ja just det, jag har hunit med att träffa mina nya
arbetskamrater också. Härliga människor och jag längtar
till den femtonde Januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback